Bon dia!
Ahir no ens va donar temps de parlar gaire d’això i vaig rebre una trucada i no sé què vau comentar després, així que podeu posar-ho per aquí i seguim amb el tema.
El treball que he fet aquest cap de setmana ha sigut bàsicament de configurar el GNB de Radi Solar i les altes a Stripe i Mollie (les necessitàvem igualment per altres projectes de la cooperativa). També vaig fer una mica d’investigació sobre diferents possiblitats que tenim.
Vaig fer aquest esquema:
Hi ha diferents opcions, a l’esquerra serien les més ideals a nivell de sobirania però més difícils d’implementar ja que ens tocaria desenvolupar algunes parts, i a la dreta la opció que tenim més fàcil però que llavors passariem per empreses com Stripe o Mollie (amb les seves comissions que bàsicament són aprox 0,25€ per transacció + 1,5% extra). OpenCollective no ens cobraria comissió però si que posa la opció predeterminada a l’usuari d’afegir un percentatge no obligatori per la plataforma.
Algo que crec important a tenir en compte, és que sigui una eina on l’usuari que dona diners pugui donar-se d’alta i de baixa o editar/ampliar la seva donació i així ens requereixi menys feina de gestionar nosaltres.
Què en penseu? Algun dubte?