Configuració pàgina de Mistu a l'Aixeta

Val, com vam dir en aquest fil, anem a provar l’aixeta per les donacions de Mistu.

He començat i… ja tenim la pàgina activa: https://mistu.aixeta.cat. :partying_face:

Jo ja he fet una donació de 10€ al mes i funciona, si algú s’anima a posar-hi algo endavant. Cap obligació de res! De moment no hi ha cap quota!

Llavors, ara caldria anar millorant la pàgina, si voleu ens podem trobar un dia uns quants i pensem bé una proposta.

De moment el que he fet ha estat:

1. Textos:

Els he tret bastant de la pàgina web actual La Instrumental . Però crec que els podem millorar, sobretot quan anem pulint el debat de Mistu.

1. Imatges:

Crec que no hi ha lloc on posar logo, de moment a les imatges he posat una de l’últim moviment.

Molaria tenir tot una estètica que podria fer més xula la pàgina. Això és ja cosa de la comi de comunicació.

1. Donacions i nivells de subscripció:

Aquí ve lo interessant. L’Aixeta ens dona moltes opcions pel futur. De moment la única que he activat és la de donacions lliures, que inclou puntuals, mensuals o anuals. Crec que aquesta sempre l’haurem de tenir activa.

Però el que podriem començar a pensar, potser per aplicar-ho més endavant, és si volem posar algun nivell de subscripció. Seria la forma més similar a posar una quota mensual sense haver de tenir ja la cooperativa activa. Tindria el potencial de dir: si poses 5€ al mes et donem accés a funcionalitats extra dins del reproductor o el que sigui. Igualment, això toca una mica amb la comi de pensar bé el model econòmic / fiscal, què volem oferir, a qui, i a canvi de què.

Què opineu??? Què podriem millorar?

3 'M'agrada'

Ja he fet una donació!! :slight_smile:

2 'M'agrada'

Genial, jo m’hi he apuntat mensualment també, a veure si anem fent coixinet i podem començar a tenir un servidor on puguem tenir-ho tot. Mola que l’aixeta ens doni bones condicions.

Sobre la pàgina en qüestió. Quedem per millorar-la, però la deixaria prou simple i em centraria en tenir la nostra pròpia primer!

2 'M'agrada'