Utilitzar Mirlo per fer crowdfunding per a Mistu?

Mirlo com a plataforma ofereix diverses formes de finançar artistes/projectes, una d’elles és una mena de micromecenatge, que ara volen publicitar una mica més. Em pregunto si ho podríem fer servir per a Mistu.

Com que a Mirlo aquestes campanyes estan associades a publicacions, la manera de fer-ho seria p.e. amb un recopilatori d’artistes “fundacionals” de Mistu (que accedeixen a formar part del recopilatori per contribuir a la causa).

Aquí un exemple de campanyes que han fet per finançar el mateix Mirlo:

…us sembla que la idea té recorregut? Ho puc anar parlant amb elles.

4 'M'agrada'

Guapíssima la idea. Ho tenim en compte per quan pensem la campanya de crowdfunding, crec que ens falta encara una mica de planificació per a veure quan ens presentem (potser quan tinguem marca, algun perfil a xxss o landing), quan començem crowdfunding, quan llencem…

O creieu que ja podem llançar això a la comunitat de Mistu independentment, que podrien empatitzar per a acostar-s’hi?

1 'M'agrada'

M’encanta la idea!!! A més recupera allò que es feia abans de fer un cd recopilatori de grups que cedien les seves cançons i que la venta d’aquests CDs anava a una causa concreta!!

3 'M'agrada'

Guapíssim! Crec que és una manera també de fer caliu entre les bandes i fer-les participar! Això no ho té el capitalisme de plataforma eeee

5 'M'agrada'

Perquè quedi escrit deixo tres opcions que hi han per poder començar a rebre diners a Mistu / Fairplayer. Totes les opcions són de moment a través de Radi Solar:

1. Mirlo + Stripe: És el que es proposa en aquest fil. Hauriem de crear un compte a Stripe i això té avantatges de que llavors està molt més endreçat però hauriem de pagar les comissions de Stripe (1,5% + 0,15€ crec) i estariem utilitzant finançant un monstre.

2. Opencollective + Stripe: Creem un opencollective amb un stripe. Mateixos avantatges i inconvenients que el punt 1.

3. Pagament directes a GNB adaptant el mòdul de django i redsys. Molta més autonomia i ètica, però més feina comptable perquè cada donació entraria com a transacció per separat (crec, ens ho hauriem de mirar)

2 'M'agrada'

…també hi ha micromecenatges més locals com l’aixeta (https://www.aixeta.cat/).
Les opcions no són incompatibles, podem estar a més d’un lloc on se’ns pugui trobar casualment, això si cal triar quin preferim promocionar des dels nostres espais digitals.

2 'M'agrada'

Si, tot i que cal pensar-ho bé lo d’estar a varis llocs perquè com que no tenim ningú que treballi portant-nos tota la comptabilitat i els diners els tindrem de moment a un compte barrejat amb els diners de molts altres projectes, cal posar-nos-ho molt fàcil per tenir-ho tot super ordenat.

1 'M'agrada'