[2n Moviment] Conjunt d'articles sobre el 2n moviment per a publicar

Holi, l’esborrany de 2nMoviment_Taula_MúsicaPopular ja és revisable, també!
Tendeixo a escriure molt barroc falta simplificar. A veure si mirant la resta d’articles m’ajuda a millorar la cohesió dins els paràgrafs, que també balla.

https://cloud.anartist.org/f/2030824

4 'M'agrada'

Hola!

Ja ho he llegit, @marian. Està súperbé, m’agrada molt. Hem fet els articles amb estils molt diferents jajaja, però ja està bé crec.

Alguns comentaris:

• Em sembla molt interessant la distinció entre música popular i tradicional i crec que falta ressaltar més el caràcter dinàmic i evolutiu de la primera davant del caràcter estàtic i fixador de la segona. El dinamisme i flexibilitat de la música popular ja surt després, però crec que té sentit ressaltar-ho en oposició a la música tradicional institucionalitzada.
  • És súper interessant tot l’article, però la part del final (en taronja, crec que falta integrar) sobre quin paper ha de tenir la música popular en la revolució crec que és molt important i constructiu i queda una mica petit davant de la primera part del text. Ara no recordo fins a quin punt es va desenvolupar durant el debat però quasi em sembla la part més important de totes (pel caràcter d’acció que té).

Molt bona feina!!

2 'M'agrada'

Bones!

L’altre dia @marian i jo vam estar revisant tots els textos que tenim fins ara, també, i ens han agradat molt. A varis d’ells (sobretot els nostres) hem fet uns quants apunts d’edició en paper, que voldríem passar aviat a digital. Ens hem animat també i ens comprometem a maquetar-ho com a petita publicació en paper.

Podem anar fent, però falten el “abstract i resum” i “mistu i comunitat d’oients”. Quin estat tenen?

2 'M'agrada'

Jo tinc pendent escriure el de “mistu i comunitat d’oients”. Aquest cap de setmana crec que tindré temps per fer-ho!

1 'M'agrada'

Ja he acabat l’article, l’he penjat a la carpeta del cloud.

Caldria fer un petit article introductori on s’expliqui breument la jornada i s’introdueixin les temàtiques de la resta d’articles en profunditat.

Algú es veu en ganes de fer-ho? @nico, @Tlayoyo o algú altri?

2 'M'agrada'

Jo puc fer les ilustracións del article introductori <3

2 'M'agrada'

Volia felicitar-te perquè està quedant increïble <3 mil gràcies!!!

1 'M'agrada'