Gràcies marcel per la coordi, ets genial. Em costa però veure qui és l’ultima responsable de començar a redactar alguna cosa, i em veig una mica sobrepassada. Em veig a molts llocs i hem parlat amb xini de fer alguna cosa de la tancada interna que no veig aquí. Faig proposta si us sembla i reparteixo més igualitariament?
Merci per la feina. He de dir però que em resulta difícil a la taula veure qui s’ha autonominat/compromès i quins noms són suggerits - p.e. he vist el meu nom sense haver presentat candidatura
i tant, és una suggerència! treieu-vos i poseu-vos on creieu convenient, deixeu-ho buit si cal i que algú després ho agafi! era un suggerència per a repartir i que quedés en mans d’algú que fes una primera proposta, però tot com sempre és opcional i voluntari i lliure <3
Bones! Em poso ara amb el que m’he assignat i si tinc temps puc revisar algun més, com per exemple el de Fairplayer/Mirlo. També si muntu el llibret ja li faré un repàs a tot en general, si cal unificar una mica l’estil
Bones, informar-vos que ja he escrit l’article sobre la taula de boicots. Falta el de música popular @marian quan estiguis ready escriu-me
I si voleu revisar-vos l’altre, està a la carpeta que va crear el Marcel.
Hola! Per fi m’hi poso @Birch@marcelcosta (gràcies per esperar, em feia molta il·lu poder-ho fer i fins a avui no he baixat el ritme!). Estic ara escoltant per primer cop i organitzant info prelimirarment
Uix, perdó, han sigut dies moguts. Vaig fer una bona estona de feina però encara em queda estructurar el discurs una mica més. Però estic content amb com està quedant. Crec que fins al cap de setmana no li podré donar canya de nou perquè estic tenint feina ara, però intento treure un espai. T’escric @marcelcosta per coordinar-nos!
A mi el tancament de la temporada estiu m’està atropellant, però ho escriuré la setmana que ve des de mallorca ja amb menys feina i més tranquila. Abraçades!
També estan a la taula les relatories de les tancades internes. Són interessants, però per mi són una cosa a part. Si tenim els articles de la part oberta, ja podem planificar una estrategia de publicació digital i fins i tot un retorn en físic (com proposava l’@ayman).
Per cert, hi ha també la idea de fer un article introducció ressaltant les idees claus els diferents articles en profunditat. @nico i/o @Tlayoyo, encara el voleu fer?
També havíem comentat amb el @Tlayoyo d’intentar traduir-ho a l’anglès per a tenir més impacte. És una bona idea, tot i que és feina. Però ho podem anar fent poc a poc.