Suport a la lluita d'educació

Hola!

Estava pensant si molaria donar suport d’alguna manera (encara que sigui simbòlica) a la lluita dorganitzada de les docents. Ho dic ara perquè està en un moment molt actiu, amb vagues i bloquejos.

3 'M'agrada'

Doncs seria xulo, la veritat…

En general estaria molt bé estar més connectades amb el moviment popular, donant suport, republicant, generant una mica de discurs, col·laborant… Però entenc que també estem en un moment de molta feina interna i no podem estar en tot. Jo no estic arribant a fer una bona gestió de les xarxes, per exemple. Ho podem parlar a la tancada del 13, em sembla un puntasso <3

1 'M'agrada'

Em sembla genial idea, amb la vaga educativa importantíssim però també amb altres moviments (vaga general per a l’encariment de la vida, jornades feministes del juny que coincideixen amb les nostres jornades…etc).

Explícitament per la vaga educativa, podem fer una aportació a la caixa de resistència econòmica. Fem pressu de les jornades i veiem com anem de dinerons?

El que sí que faría és una mica de decàleg de com publicar en les nostres xarxes. Per exemple:

• Stories: continguts propis o on volguem comentar a sobre del post republicat. Posar fotos de les jornades, estar més actius en stories, republicar on ens mencionen. També posts que publiquem a debats, que mencionem en forums i que ens fassin pensar.. hi ha gent que no està al fòrum pero que ho pot veure a xarxes i pensar-hi.
  • Reposts: per a tots els moviments, convocatòries, etc que volguem recolzar.
  • M’agrades: lliure albedrío, en col·lectius afins, a cartells de concerts i festis petits autogestionats… i menys a comptes particulars, a no ser que parlin de música i dels nostres debats.

Obert a aportacions!

4 'M'agrada'

Súper, em sembla bé repensar una mica aquesta part estratègica. Estic molt d’acord amb el que dius.

Pel que fa a aquest cas concret, què us semblaria quelcom com:

"Des de La Instrumental donem suport a la lluita de la comunitat de docents, que aquests dies s’està organitzant per reclamar unes condicions dignes per a les mateixes treballadores però també per les seves alumnes. L’accés a una educació de qualitat centrada en les cures i en les persones és essencial per a una societat més lliure.

Molta força a la marea groga :flexed_biceps:"

A tope!

Molt d’acord amb els punts que has posat!

3 'M'agrada'

Guai Marcel! Posaria “condicions dignes” en comptes d’adequades. Si vols fer post al mastodon chachi :slight_smile: jo faig alguna story!

1 'M'agrada'

Editat amb el que sugereixes.

EDIT: Publicat al Fedivers!

2 'M'agrada'