Proposta de Categories obertes i privades per Mistu

Hola!

A la reunió d’ahir es va comentar de fer de l’àgora un espai d’entrada i de participació de la comunitat de Mistu. Per respondre a aquest fet i a que potser la constitució de la cooperativa no serà tan prioritària i per tant la figura de sòcia no serà tan clara, proposo les següents categories:

Per a Mistu:
Públiques:

  • Formacions
  • Característiques de Mistu
  • Catàleg de Mistu
  • Debats Generals.
  • Comunicació
  • Organització

Privades:

  • Comunicació Privada
  • Organització Privada

Mantindria dues categories privades per a:

  • Publicacions amb dades sensibles.
    • Mencions a gent/col·lectius externs
    • Membres de la comunitat en moderació.
    • Dades bancàries, etc.
  • Es prepari quelcom que no es vulgui fer públic fins a realitzar-ho.

Ara que el plantejament és més obert i menys formal (en una primera fase com a mínim, per tal d’eixamplar la força social), obro el debat sobre treballar molt en obert. A Anartist, per exemple, fa temps que ho fem així i només utilitzem categories privades amb criteris molt semblants.

3 'M'agrada'

Em sembla guay! Gràcies súper Marcel!!

1 'M'agrada'

Aii just hi pensava ahir que hauriem de canviar coses al forum abans de la jornada per això. Gràcies per fer la pensada!

Potser té sentit una categoria d’Esdeveniments!

1 'M'agrada'

Hola!

Actualització:

  • He creat les categories de Mistu que vaig comentar al principi del fil!
  • He deixat la d’Economia però l’he fet pública.
  • He traspassat aquells fils que estaven a les categories privades de Organització i Comunicació a les públiques (sempre que cumplissin amb els criteris definits més amunt).

La idea de fer més converses públiques és que la gent que entri a l’àgora la vegi activa i amb possibilitat de participar-hi. Estaria bé si algú més repassa que cap de les que he fet públiques tingui informació sensible o que no volguem fer pública.

Pel que fa a les actes, algunes les he fet públiques però d’altres no perquè m’ha semblat que no complien amb els criteris: noms de possibles convidades no confirmades, etc. Tot i així em sembla confús no tenir totes les actes al mateix lloc. Creieu que hauríem de tenir les actes públiques igualment?

1 'M'agrada'

Aix, jo crec que les actes haurien de ser per la gent que formés part de mistu (les futures “sòcies”), però que si les fem públiques haurem d’escriure-les amb més cura, que opineu?.

I si que estaria bé que fossin a un mateix lloc. Merci per la feina @marcelcosta !

1 'M'agrada'

Crèieu que potser hauriem de fer cercles de “Grup motor” i renombrar les categories privades a “organització”? Estic començant a pensar que:

  • Categoria instrumental: Només privada la d’organització. Comunicació i moviments poden ser obertes (hauriem de moure algunes converses de la categoria moviments a organització)
  • Categoria Mistu: Carregar-nos la de debats generals? Potser no té gaire sentit? Podriem unificar organització privada i comunicació privada

Si us sembla bé, un dia de la setmana que ve ho ordeno

1 'M'agrada'

A mi la veritat que m’encantava el sistema d’actes que teniem abans, un sol document que anavem ampliant. Jo crec que ficaria aquest document en obert en el cloud (potser amb contrassenya i en les donem entre nosaltres?) en un fil pinnejat d’una categoria del grup motor

1 'M'agrada'

Em sembla tot molt guai.

L’acta podria ser un document al cloud, però molaria tenir també un fil a l’àgora on anar incorporant cada reunió.

1 'M'agrada'