A la reunió d’ahir es va comentar de fer de l’àgora un espai d’entrada i de participació de la comunitat de Mistu. Per respondre a aquest fet i a que potser la constitució de la cooperativa no serà tan prioritària i per tant la figura de sòcia no serà tan clara, proposo les següents categories:
Per a Mistu:
Públiques:
Formacions
Característiques de Mistu
Catàleg de Mistu
Debats Generals.
Comunicació
Organització
Privades:
Comunicació Privada
Organització Privada
Mantindria dues categories privades per a:
Publicacions amb dades sensibles.
Mencions a gent/col·lectius externs
Membres de la comunitat en moderació.
Dades bancàries, etc.
Es prepari quelcom que no es vulgui fer públic fins a realitzar-ho.
Ara que el plantejament és més obert i menys formal (en una primera fase com a mínim, per tal d’eixamplar la força social), obro el debat sobre treballar molt en obert. A Anartist, per exemple, fa temps que ho fem així i només utilitzem categories privades amb criteris molt semblants.
He creat les categories de Mistu que vaig comentar al principi del fil!
He deixat la d’Economia però l’he fet pública.
He traspassat aquells fils que estaven a les categories privades de Organització i Comunicació a les públiques (sempre que cumplissin amb els criteris definits més amunt).
La idea de fer més converses públiques és que la gent que entri a l’àgora la vegi activa i amb possibilitat de participar-hi. Estaria bé si algú més repassa que cap de les que he fet públiques tingui informació sensible o que no volguem fer pública.
Pel que fa a les actes, algunes les he fet públiques però d’altres no perquè m’ha semblat que no complien amb els criteris: noms de possibles convidades no confirmades, etc. Tot i així em sembla confús no tenir totes les actes al mateix lloc. Creieu que hauríem de tenir les actes públiques igualment?
Aix, jo crec que les actes haurien de ser per la gent que formés part de mistu (les futures “sòcies”), però que si les fem públiques haurem d’escriure-les amb més cura, que opineu?.
I si que estaria bé que fossin a un mateix lloc. Merci per la feina @marcelcosta !
Crèieu que potser hauriem de fer cercles de “Grup motor” i renombrar les categories privades a “organització”? Estic començant a pensar que:
Categoria instrumental: Només privada la d’organització. Comunicació i moviments poden ser obertes (hauriem de moure algunes converses de la categoria moviments a organització)
Categoria Mistu: Carregar-nos la de debats generals? Potser no té gaire sentit? Podriem unificar organització privada i comunicació privada
Si us sembla bé, un dia de la setmana que ve ho ordeno
A mi la veritat que m’encantava el sistema d’actes que teniem abans, un sol document que anavem ampliant. Jo crec que ficaria aquest document en obert en el cloud (potser amb contrassenya i en les donem entre nosaltres?) en un fil pinnejat d’una categoria del grup motor