Fa un temps que treballo a un projecte per l’arxiu de Fira de Barcelona. Aquest arxiu, juntament amb el magatzem de salons i congressos, estan allotjats a un edifici que enderrocaran aquest mes de juny.
Les persones responsables del material pertanyent a aquests salons i congressos, han deixat enrere un munt de material de merchandising i d’objectes publicitaris de tota mena. Tot això ho llançaràn a les escombraries com a bons representants del neoliberalisme, capitalista i malbaratador.
Entre aquests efectes he recopilat ja algunes peces que segur que en un futur poden ser molt útils per contribuir a la comunicació directa i la imatge de La Instrumental i els projectes relacionats, com son “roll-up’s”, “photocalls”, “lanyards”, “pendrives usb”, …
Hi han moltes més coses relacionades.
En concret he agafat ja:
(1) un “photocall” de sis metres per dos i mitg al que només caldria fer-li la lona amb la imatge que volguessim. Aquest be en un estoig trolley rígid però s’han trencat les rodetes
(2) dos roll-up’s petits (estructura d’alumini amb mecanisme)
(2) caixes de pen-drives (no se quants per caixa encara). Porten el logo de Fira per es pot tapar amb una enganxina o fins i tot pulir-los.
(1) una bossa plena de “lanyards” de colors i negres també sense logos ni publicitat.
Penseu que tot això pot ser útil en algún moment? O me’n desfaig?
Súper @ManuelB ! La meva opinió és que els pen-drives segur que són útils, i que els rollups petits ens poden servir més endevant si muntem paradeta a llocs i tal.
En quan als lanyards, si mai muntem una conferencia o alguna cosa així i volem que llueixi “professional”, doncs suposo que poden ser útils!
El photocall potser és el que imagini menys us, però a veure que diuen la resta de companyis!
El photocall no l’heu de pensar només com un lloc on els famosos es paren a fer-se fotos. Té altres utilitats donat que al cap i a la fi es tracta d’una mena de paret plegable. Així que molt sovint es fa servir com a segona paret darrera de les persones conferenciants, acostant el fons i delimitant espais. Fins i tot es pot fer servir per projeccions.
Les memòries si que porten publicitat però es poden tapar amb una enganxina. Només son de 256MB, així que son com per regalar amb qualsevol cosa que s’ens pugui ocórrer.
Jo crec que un roll-up molaria, els pendrives també i les lanyards poden ser súper útils. El photocol realment no sé si fent el balanç d’utilitat i espai val la pena que ho guardem. Em sabria greu que a algú li estigués ocupant espai a casa per no fer-ho servir quasi