Ei hola sóc en Buski

Hola companyes

Em dic Oriol (ell), alguns em coneixen com a Buski (és també el nom del meu projecte musical), sóc de Mataró i de moment he assistit als dos moviments de La Instrumental. També formo part del Boicot a Spotify com a artista adherit a la campanya (però no com a membre motor), soc membre d’Anartist, i a Mataró estem construint un col·lectiu artístic anomenat “a l’encontre”, que vol qüestionar l’art i el paper que juga a la nostra ciutat, a grans trets.

M’interessen molt la música i l’art com a espais d’imaginació, qüestionament i salut, i com a fets socials col·lectius.

Tinc ganes d’involucrar-me en la mesura del possible en el procés de la Instrumental. No sé quina podrà ser la meva disponibilitat, ja que estic ficat en varies coses. Com a mínim em proposo venir als moviments i espero estar a l’alçada de tota la feina que es vulgui fer.

Saluut

6 'M'agrada'

Hola Buski!!! Moltes gràcies per estar aquí :))) Ja només que puguis llegir el fòrum, assistir als moviments és increible. Si en algún moment veus alguna cosa que pots aportar pel fòrum, si estas disponible seràs benvingut! Estar liat en moltes coses alhora és important i el compromís és una cosa que pot anar fluctuant <3

Una abraçada!

1 'M'agrada'