Hola!
Ahir la @Birch, l’ @annavicentsoria i jo vam participar del So Perifèric organitzat per La Capsa, al Prat del Llobregat.
Es tracta d’un debat obert al públic al voltant de la música i aquest cop amb la temàtica: “Més enllà de l’Streaming”. El format era un cercle d’unes 15 persones on vam compartir espai amb la gent de Punyeta Món!.
Va ser una conversa molt agradable i molt interessant conèixer l’espai municipal de La Capsa i l’interès de les seves treballadores en els processos que estem vehiculant des de La Instrumental.
També va ser molt enriquidor conèixer l’experiència de Punyeta Món!, on quatre grups de Mallorca s’han unit en una associació per tal d’unir forces i crear teixit de suport mutu entre artistes. Personalment crec que és la manera en què jo m’imagino la organització entre artistes i seria un paradigma d’un node a l’ecosistema que estem dibuixant amb Mistu i Fairplayer.
Finalment, voldria destacar les inquietuds que va compartir la @Birch respecte a repensar com vivim la cultura, què considerem cultura i quines expectatives posem des de i sobre la gent creadora d’art (una paraula que pot tenir molta complexitat i debat). Crec que seran debats que tindrem i que enriquiran molt un procés que sigui realment transformador.