Avui estava intentant crear una subcategoria “Finançament” a FairPlayer, privada, i no he trobat com, m’imagino que els permisos estan restringits a admins/moderadors.
Em surten preguntes:
És realment això o jo que no ho sé trobar? si és així…
Transparència: com puc veure quines persones tenen permisos per administrar/moderar les diverses seccions de l’àgora
Empoderament/descentralització: podem cedir permisos parcials dins cada categoria perquè s’autogoverni? P.e. diferents per a Mistu, Fairplayer, Instrumental que són grups relativament consolidats i autònoms
Ah al menú “grups”… Ara he vist també que al “quant a” hi ha info de moderadores i admins… Quant a - La Instrumental però no sembla que sigui visible per categories.
Quan aclarim els membres i rols de l’equip de Fairplayer llavors ja podem decidir qui ha de ser admin/moderar. Mentrestant potser @MaciAc@Tlayoyo i jo, que som els més estables i actius de l’equip, ho podem fer, si ells volen.
Discourse per defecte no té permisos de moderació només per a una categoria, però es poden activar. Els permisos d’administració, que jo sàpiga, només es poden donar a nivell general, no d’una categoria només (té sentit si mires les funcionalitats que només admins poden fer).