Creació de subcategories

Avui estava intentant crear una subcategoria “Finançament” a FairPlayer, privada, i no he trobat com, m’imagino que els permisos estan restringits a admins/moderadors.

Em surten preguntes:

• És realment això o jo que no ho sé trobar? si és així…
  • Transparència: com puc veure quines persones tenen permisos per administrar/moderar les diverses seccions de l’àgora
  • Empoderament/descentralització: podem cedir permisos parcials dins cada categoria perquè s’autogoverni? P.e. diferents per a Mistu, Fairplayer, Instrumental que són grups relativament consolidats i autònoms

cc @marcelcosta @Sofi que ho deveu saber.

En principi una usuària connectada ho pot veure a:
https://agora.lainstrumental.org/g

Sí! Discourse és molt granular en aquest sentit.

@txels, et proposo de fer-te admin perquè puguis moderar i comissionar la part de Fairplayer i Aliances tecnològiques (com Mirlo). Et sembla?

1 'M'agrada'

Ah al menú “grups”… Ara he vist també que al “quant a” hi ha info de moderadores i admins… Quant a - La Instrumental però no sembla que sigui visible per categories.

Quan aclarim els membres i rols de l’equip de Fairplayer llavors ja podem decidir qui ha de ser admin/moderar. Mentrestant potser @MaciAc @Tlayoyo i jo, que som els més estables i actius de l’equip, ho podem fer, si ells volen.

1 'M'agrada'

Discourse per defecte no té permisos de moderació només per a una categoria, però es poden activar. Els permisos d’administració, que jo sàpiga, només es poden donar a nivell general, no d’una categoria només (té sentit si mires les funcionalitats que només admins poden fer).

No està molt documentat, però hi ha això:

Sí!

De moment us faré admins generals.

Edit: Fet!

Ah vist això potser el que ens cal és ser moderadors de la categoria… tot i que llavors no sé si podrem crear subcategories, vist aquest article.

No crec que els permisos de moderació incloguin la creació de subcategories, però tampoc no és una cosa que facis cada dia…