He vist que tenim una categoria “Aliances” però m’ha semblat molt enfocada a aliances al teixit local fora de l’àmbit musical.
Amb LLK i la gent de Mirlo estem plantejant on volem tenir fòrums compartits per coordinar-nos (inicialment Fairplayer+Mirlo però realment és més ampli), i LLK en particular m’ha demanat que voldria poder mantenir contactes amb totes aquelles de nosaltres que va conèixer durant el 2n moviment, de les quals no en va recollir el contacte directe.
Llavors jo proposaria d’afegir alguna secció en aquest fòrum on s’hi pugui incloure Mirlo, sigui dins una secció més gran Internacionalisme, on puguem també tenir seccions privades de coordinació interna etc. Independentment de si algunes de nosaltres volem participar a https://the.socialmusic.network/ individualment o representant els nostres projectes (jo hi soc com a Fairplayer).
I can hang around here a little and rely on automatic translation (until my Catalan naturally improves from trying to understand you all) for the time being. Don’t hesitate to tell me whenever you’ve setup a space in the Alliances category (I’m not seeing anything specific just yet? There’s no hurry though).