Afegir una categoria perquè hi pugui participar Mirlo i altres futurs... "internacionalisme"?

He vist que tenim una categoria “Aliances” però m’ha semblat molt enfocada a aliances al teixit local fora de l’àmbit musical.

Amb LLK i la gent de Mirlo estem plantejant on volem tenir fòrums compartits per coordinar-nos (inicialment Fairplayer+Mirlo però realment és més ampli), i LLK en particular m’ha demanat que voldria poder mantenir contactes amb totes aquelles de nosaltres que va conèixer durant el 2n moviment, de les quals no en va recollir el contacte directe.

Llavors jo proposaria d’afegir alguna secció en aquest fòrum on s’hi pugui incloure Mirlo, sigui dins una secció més gran Internacionalisme, on puguem també tenir seccions privades de coordinació interna etc. Independentment de si algunes de nosaltres volem participar a https://the.socialmusic.network/ individualment o representant els nostres projectes (jo hi soc com a Fairplayer).

Què penseu que ens pot convenir?

1 'M'agrada'

Ei!

Doncs podrien estar en subcategories de la d’Aliances (accepta un nivell).

Podria veure una de “Aliances > Mirlo” i “Aliances > Mirlo Coordinació :locked:”.

Si no, podem crear una d’Aliances locals i una d’exteriors (tot i que també es podrà dividir en aliances de programaris versus no tecnològiques).

3 'M'agrada'

Em sembla bé començar simple com proposes.

2 'M'agrada'

I can hang around here a little and rely on automatic translation (until my Catalan naturally improves from trying to understand you all) for the time being. Don’t hesitate to tell me whenever you’ve setup a space in the Alliances category (I’m not seeing anything specific just yet? There’s no hurry though).

3 'M'agrada'

Hola!

Benvingut LLK!

He creat dues categories noves i un grup.

• Grup Mirlo: he posat a @txels, @MaciAc i @LLK de propietaris i membres d’aquest grup.
  • Categoria Mirlo: espai obert de debat.
  • Categoria “Mirlo Coordinació”: espai privat per a les membres del grup “Mirlo”.

EN:

Hi!

Welcome LLK!

I have created two new categories and a group:

• Mirlo group: I have made @txels, @MaciAc and @LLK owners and members of the group.
  • Mirlo category: open space to debate.
  • “Mirlo coordinació” category: private space for the “Mirlo” group members.
2 'M'agrada'