Wenas!
Tinc una nova funcionalitat pràcticament llesta per desplegar però m’he trobat un parell de situacions que trobo que serà millor si o decidim entre totes.
La funcionalitat és “song contributors”, és a dir, que Fairplayer tindra la capacitat de guardar de manera granular artistes de cançons. Actualment només guardem els artistes a nivell de publicació, per tant quan ens arriba un album on una cançó no és dels mateixos artistes que l’album (p.ex. una colabo o un recopilatori) aquesta info no es veu reflectida.
Fins aqui tot en ordre, amb la nova funcionalitat serem capaçes de llegir aquesta info, guardar-la i mostrar-la a nivell de cançó.
El meu dubte esta relacionat amb quins artistes considerem “llistables”, és a dir, quins artistes apareixen en aquesta pàgina Fairplayer o en la home.
Actualment filtrem pq només surtin artistes que tenen publicacions, amb la nova funcionalitat es podria donar el cas en que un artista NO te publicacions però si que te cançons, aquest artista no apareixeria en aquestes pàgines. Si per contra mostrem totes les artistes que tenen cançons podem tenir una situació en que apareguin molts artistes a la llista que no tindran imatge de perfil, i que al accedir al seu perfil només tindran 1 publicació on apareixen amb només una cançó. Per posar un exemple concret, si apliquem això al Faircamp de discos pinya passariem a tenir 160 artistes només d’aquest node, 100 dels quals només tindriem una cançó i no tindrien imatge de perfil (Actualment a FP hi ha 200 artistes en total).
Jo proposo sortir amb una versió simple: només mostrem aquests artistes a les cançons i si no tenen cap publicació propia no els mostrem a les llistes d’artistes ni d’artistes relacionats (es a dir, fem que no siguin descobribles). Ja després pensem com mostrar aquesta info d’algun aaltra manera.
Perdó per el totxo, qualsevol dubte em dieu