Personalització de Fairplayer

Context: projecte per poder desplegar instàncies diferenciades de Fairplayer - planificació de desenvolupament

Estem treballant en utilitats i idees per poder personalitzar instàncies de Fairplayer (per a Mistu i altres).

Encara en fase inicial, anirem fent presentacions, recollint idees i feedback. Aquí recollirem interès per participar en aquesta iniciativa, recursos per estar-ne al corrent, etc. Si no sou de l’equip de desenvolupament de Fairplayer però us hi voleu involucrar, feu-nos-ho saber.

1 'M'agrada'

Respecte customització de Fairplayer, per expandir en una mini-demo que vaig fer dilluns al co-treball, farem una presentació més completa per parlar més en detall de com ho integrem als menus del player i idear properes passes.

En principi hem fet la previsió amb @Tlayoyo de fer una sessió online dilluns 27 de Juliol a la tarda, per jitsi, en principi ha de ser molt de treball interna però hi podeu passar si teniu curiositat. Ja farem sessions més obertes més endavant o convocant molt explícitament la comissió de Mistu que hagi de tirar endavant això.

Com que estic parlant amb Sam del seu projecte Nhamster.com (que seria una instància de Fairplayer), l’hem convidat i ha confirmat disponibilitat. Ell porta temps madurant idees (CryptPad), diria que ara mateix està més preparat que Mistu a muntar una instància, i crec que seria una molt bona oportunitat de fer una “entrevista d’usuari” i li ho he fet saber, pot ser que passi o no. Llavors part de la demo/discussió seria en anglès.

Agenda de la trobada:

• Demo en detall de les noves funcionalitats CMS incorporades a Fairplayer (informe, presenta @txels, previst uns 15m amb preguntes)
  • Decisions sobre com incorporar els continguts als menús de l’aplicació (proposta curt termini i decisió, 5-10m)
  • Ideació de quines poden ser les properes accions (exploració, 30m o més en funció de ganes i disponibilitat)

Nota: actualitzada la data de la trobada a dilluns 27 de juliol

1 'M'agrada'

14 publicacions s’han separat en un tema nou: Selecteh, projecte de recomanació humana

Concretem horari de sessió: dilluns 27 Juliol 18h, videotrucada: https://meet.guifi.net/mistunhamzinefairplayer

1 'M'agrada'

Fet! Ho he mogut a un tema nou.

EDIT: he utilitzat aquesta guia perquè no ho havia fet mai.

2 'M'agrada'