Obertura de l'àgora cap a altres temes?

En algun moment hem comentat que un dels objectius del moviment és crear més xarxa entre tothom que participa de la creació musical a l’escena local: artistes, sales, promotors, estudis de gravació… Com connectar necessitats amb qui pugui ajudar a realitzar-les.

Penso que potser aquesta mateixa àgora seria un lloc on experimentar amb això, a baix cost. Plantegem uns objectius, criteri de valoració i un terme de prova explícits. Si veiem que genera massa soroll o distorsiona el propòsit de l’àgora, ho tanquem.

Jo pensava que podem començar amb categories tipus buscar col.laboracions, gent amb qui tocar, llocs on tocar/gravar/assajar etc.

Què us sembla?

3 'M'agrada'

Jo crec que seria brutal que l’àgora fos un espai així. Si està dins d’una categoria, sempre es pot silenciar.

1 'M'agrada'

Estaria guai, si! Potser es poden anar fent publicacions de l’estil a la categoria de ‘General’ de moment. O volem fer-ne una d’específica. “Xarxa”?

1 'M'agrada'

Jo pensava més una cosa separada tipus “Xarxa”, sí. Pq si l’experiment se surt de mare i ho volem deixar córrer, crec que serà més senzill.

Voto que es digui Espai Relacional com l’espai que hi ha a la planta baixa de l’ateneu l’harmonia :stuck_out_tongue:

1 'M'agrada'

Si té categoria pròpia, es pot silenciar.