Fomentant el suport a artistes

Si, en part té a veure amb el valor econòmic que perceben per les seves obres, també sobre el control que en tenen, la seva gestió, la seva llibertat creativa, etc. També sobre la protecció de les seves obres allunyada de les intel·ligències artificials, les seves identitats, etc.

Aquestes propostes em semblen super bé, tot i que jo soc partidari de tenir sempre a disposició la opció, perquè a mi em passa que sovint m’agrada ser impulsiu quan sento que he fet una gran descoberta i també que m’ho possin molt facil.
Per exemple:

Botó ben visible al hero només amb l’icona, perquè en qualsevol moment, ens acaba generant curiositat.

Encaixa de moment perfectament amb el text i sembla cridaner. Aquí es podría demanar la col·laboració tant pel FairPlayer com per artistes.

Botó per donar directament a aquest artista, per exemple o obrir un llistat del que s’ha anat escoltant.

Res de discrecions, ben visible i cridaner mola més i no ens hem d’amagar de res, oi?

I novament per comprar directament l’album o les cançons que hem descobert.

No es tracta de ser insistents, si no d’acompanyar a les persones durant el seu descobriment i la seva participació a la comunitat.

També es pot combinar amb reports a artistes/segells de la quantitat de clicks que s’han fet als diferents butons, i acompanyar-ho d’una breu enquesta comparativa per mesurar l’exit de la crida a l’acció.

1 'M'agrada'