Em presento (Guillem)

Bones!!

Em dic Guillem i utilitzo pronoms masculins (ell/ells).

Super apassionat d’aquests espais, tinc una certa obsessió en construir coses transformadores de forma col·lectiva. M’interessa molt aquest projecte perquè personalment m’ajunta moltes motivacions diferents.

Pel que fa la música, canto i escric a Adala i fa temps que estem construint conjuntament amb altres bandes una comunitat/cooperativa d’artistes que es diu Radi Solar. I La Instrumental és el meu tercer projecte en el qual m’implico amb tanta força en aquest sentit i bastant des del principi. Recordo a l’agost de 2025 quan després de parlar amb @txels i @marcelcosta vaig escriure un “assaig” del que podria ser Fairplayer. Ara la idea ha evolucionat, òbviament, i m’encanta el camí que està agafant.

Pel que fa a la tecnologia, a diferència de la música, mai hagués dit que acabaria sent-ne tant apassionat fins al 2019, que vaig descobrir el món de la tecnologia lliure i federada a través del Fedivers i em fa enganxar molt fort. Era portar els ideals anarquistes de localisme/municipalisme i internacionalisme/confederacionalisme a l’internet i vaig veure que era una via super constructiva d’investigar i posar en pràctica aquestes idees.

Llavors vam crear Anartist, una comunitat digital amb qui compartim eines i on tenim les nostres cases dins del Fedivers:
· Adala: Adala (@blankfosk@social.anartist.org) - Anartist Social
· Radi Solar: Radi Solar (@radisolar@social.anartist.org) - Anartist Social

Els últims anys també m’ha agafat molt fort per la economia i el cooperativisme.

Així que super feliç d’estar fent tot això <3

4 'M'agrada'