Bones,
Ja tenim comprats, si no m’equivoco, tres dominis: mistu.cat / mistu.org / mistu.app. I també hi ha un que agrada bastant mistu.coop però fins que no ets una cooperativa no te’l validen.
Llavors, de tot això estaria bé triar quin utilitzem i perquè.
Abans d’obrir la votació, elimino / postposo algunes opcions:
- Mistu.coop: Quan siguem cooperativa podem debatir-ho, de moment sembla ser que encara falta i molaria poder anar tenint web i altres eines abans, per tant el deixo fora de la votació (posposant-ho a un futur).
- Mistu.app: Crec que mistu.app funciona molt bé per la instància de fairplayer, el reproductor de mistu, però no per la pàgina web o mail, llavors el poso en una votació a part.
Dos votacions:
Triem entre Mistu.cat i Mistu.org per la pàgina web o futures eines com el viver (viver.mistu.org / viver.mistu.cat) o si el dia de demà féssim una ticketera (tickets.mistu.org / tickets.mistu.cat)
- Mistu.org
- Mistu.cat
- Domini per el nostre player:
El que fariem per la pàgina on reprodueixes música de Mistu (el player), entenent que la web seria una pàgina informativa.
Poso mistu.x quan em refereixo al resultat de l’anterior votació
- mistu.app
- player.mistu.x
- fairplayer.mistu.x
- play.mistu.x
- reproductor.mistu.x
- Tinc una opció millor i la posaré al fil
Si algú té algo a comentar o creu que m’he deixat alguna opció em dieu. He intentat ajuntar totes les que han anat sortint en converses fins ara, però pot ser que alguna se m’hagi passat per alt.