Ubico continguts que proposo a explicar per a la xerrada de Diumenge al matí de Mistu. En una estricta estètica de marca blanca. Oberta a qüestions, comentaris, suggerències. @guillem @nico @Sofi @ayman
una cosa que em dona molta tranquil·lat de cara a la jornada és la sensació que anem 10 passes per davant
i que ultimament penso molt en posar el foco d’un repte gegantí que es com pot ser una estructura on hi estiguem comodes i podem pensar-hi tranquil·lament i construir tot aixo que estem fent
Em semblen fantastiques les diapos, m’ha donat molta claredat. Penso que ja exposar aquestes diapos a la gent que vingui ja és terriblement emocionant perque hi ha tanta feina que posar en context ja es un què enorme
potser un apunt: no entenc gaire la primera diapo després del títol. Entenc que són conceptes que han anat sorgint. Potser a alguns d’aquests els canviaria el nom, però ara mateix entre trajectes i sense mirar-m’ho amb calma no sabria que proposar
miro de treure una estona abans de dormir, crec que fins divendres ho tindré xungo! Merci Anna ![]()
Es de la dinàmica de què volem cooperativitzar, què cal que hi sigui en el curt, mig i llarg termini, etc. que vam dinamitzar al Març. Són molta pluja de conceptes, no entrarem a tots, pero crec que pot ser guai anar-ho fent visible i que es una mica el contingut més de interés general que podem tenir.
Ara estic pensant que sí que trobo a faltar alguna sobre consensos que ja són diferencials i de valor:
-
Saldos amb la teva suscripció - no tot el que pagues va al buit, sino que acumules per a bescanviar en més minuts de música, en discos, en merch, en concerts… cap plataforma fa això.
-
Remuneració per minutatge (no per reproducció) - no volem incentivar que la producció de la música sigui per cançons virals i curtes, sino promoure l’escolta dels artistes, sigui una cançó de 1 minut o de 7.
-
Música alliberada (per defecte, o part d’ella) - al final, l’artista el que vol és que l’escoltin, així que la música es promourà de ser-hi de forma lo més alliberada possible. Almenys és la situació actual de la plataforma, i la línia on volem anar, si la gent té una suscripció regular.
Crec que són funcionalitats que ja tindrem, que són diferents i transformadores en el consum musical.
Gràcies @annavicentsoria pel curro, està xulíssim!
M’agrada molt com ho has plantejat. Jo havia pensat en obrir 4 grups de treball després del segon moviment, que seria separa l’últim d’aquests (comunitat):
En:
- Comunitat d’oients, començar a treballar en la plataforma
- Comunitats d’artistes, anar a veure comunitats d’arreu per explicar el projecte i que hi pengin la seva música.
Crec que no cal canviar les diapos però potser es podria afegir una (o no cal) que tingués aquesta taula:
| Grups de treball dins de Mistu | Objectiu | Eina tecnològica | |
|---|---|---|---|
| Comunicació | Construir branding i relat | Pàgina web de Mistu | |
| Comunitat d’oients | Començar a cultivar una xarxa d’oients (Mistu) | Instància de Fairplayer de Mistu | |
| Comunitats d’artistes | Anar a buscar comunitats d’artistes existents i explicar-lis el projecte i que hi pengin la música | Instància de Mirlo de Mistu | |
| Investigació model econòmic - fiscal | Crear una proposta de model econòmic i cooperatiu | (-) | |
M’agrada molt!!
És que la diapo de la pluja d’idees és confusa. Però com a representació de l’exercici que es va fer crec que és molt interessant.
M’encanta la cronologia, moltes gràcies! Ja es veu molt activa, i això que no hi ha tot el context (La Instrumental i Fairplayer)!!
Pel que fa a la sessió de Mistu, creus (creiem) que seria interessant fer una mini-presentació de l’àgora? Ho dic perquè en principi el que vam parlar és que fos un espai principal d’entrada a la participació de la comunitat.
Si, al moment de presentació de Mistu és on hem de presentar l’Àgora, ben pensat!
xulissimes!!! crec que si podriem aprofitar per presentar l’àgora. I la diapo dels conceptes em sembla que si s’explica funciona!
Hola, he fet una reestructuració de les diapositives aquí, el que no sé es si posar la part de afilia’t o el crowdfunding perque no el tenim actiu, simplifico, oi?
amb això ja creo els QRs i ho deixo llest!
M’agrada molt la diapo 5! Molt clara! (la taula de Grups de treball / Objectius / Eines tecnològiques).
Alguna coseta si hi ets a temps:
- A objectius de comunicació podríem canviar “branding” per “imatge”? El concepte marca em genera una mica de curtcircuit però potser només és a mí
. - A eines tecnològiques de la Comunitat d’oients, potser seria interessant incloure l’àgora, és a dir “Instància de Fairplayer de Mistu i Àgora comunitària”.
- Detallet ortogràfic, “explicar-los” enlloc de “explicar-lis” (diria!).
Per la resta, brutal tot!
M’ho vaig passar pel forro, però gràcies! Aquí tenim els editables per si ho necessitem en algun moment: Miro