[2n Moviment] Relatories de la Jornada Oberta 14/06

Hola compis,

Ja hi ha varis fils, però he trobat a faltar un per parlar específicament de com fer el retorn de la jornada oberta del segon moviment.

Jo tinc un súper document d’actes que pot ser una bona base. Tenim també les transcripcions dels àudios del Víctor (en la meva opinió, bastant liada posar-se a resumir-les i personalment passo de la IA, però si algú troba coses a faltar al document d’actes, endavant amb investigar el material).

Crec que lo seu seria fer un resum intern i també un d’extern, que pugui convertir-se en una publicació a xarxes. Com fem: obrim un altre document i anem posant-nos les piles, cadascú de la part que controli més?

Ja direu. Petonassus

2 'M'agrada'

Jo faria un docu de les relatories però un cop fetes les publicaria al forum en obert, perquè així la gent pot comentar i afegir, i en les comunicacions podem dirigir al forum.

També crec que hauriem de fer una newsletter quan estigui tot llest, conjuntament amb els posts a xarxes

2 'M'agrada'

Jo ho faria tot en obert i un cop estiguessin els textos en faria resums llargs per als butlletins i resum curts per a xarxes socials.

I jo estic escoltant algunes taules on no hi vaig poder estar i m’està agradant molt!

Tinc pendent fer una proposta de text unificat resumint les taules d’oients i artistes de Mistu.

Què us semblaria intentar fer les relatories dels diferents apartats a l’estil article? Un exemple seria la meva proposta de les taules de Mistu: [2n Moviment] Retorn de les taules de debat de Mistu: com fer sostenible la creació musical

Crec que seria un format atractiu per compartir a un blog o un butlletí i que la feina que es va fer als moviments arribi al màxim de gent.

Penso que també es podria fer un petit article de la part tècnica i del punt on estem amb Mistu.

2 'M'agrada'

Em sembla guai. Intentaré seguir el mateix estil amb la taula de segells

1 'M'agrada'

Doncs he fet una petita taula per les diferents tasques.

He posat de responsables la gent que preparava les activitats, però és totalment voluntari!

Activitat Responsable Estat
Fairplayer-Mirlo Txels?, Macia?, Tlayoyo? Pendent
Mistu Anna?, Marcel Pendent
Taules sostenibilitat crecaió Anna, Marcel, Sofi, Víctor Fet
Taula Rodona Boicot Birch? Pendent
Taula Debat Boicot Ayman, Marcel Pendent
Taula Debat Segells Guillem Fet (no en format article)
Taula Debat Música Popular Marian, Birch? Pendent
1 'M'agrada'

Holi, contenta de córrer ja per aquí! M’animo a fer el retorn de la taula debat música popular
(motivada per la qualitat dels retorns de taules sostenibilitat creació i la de segells + així l’escolto activament + exploro activament l’àgora). Merci per tot!

4 'M'agrada'

Hem creat aquest fil per a coordinar el retorn extern en forma d’articles:

Holis! Genial!
@marian si et sembla ens coordinem i ho fem juntes!

1 'M'agrada'

@Birch perfecte, gràcies! Disculpeu que no he estat gaire amb l’ordinador aquests dies, sent realista fins al 15 no estaré gaire quieta. Se m’ha ajuntat final de feina amb preparar coses noves pels bolos. T’escric llavors! @marcelcosta gràcies per l’organització!!

2 'M'agrada'

@Birch Holi! Avanço bé però lenta amb música popular revolucionària. Estic gaudint a saco escoltant i sintetitzant però voldria posar-me les piles per no eternitzar-ho de cara a la resta. Com a molt tard, divendres tindré un trajecte MOLT llarg de tren per a visitar a l’àvia, ho acabaria aleshores.

2 'M'agrada'

@marian jejejj vale, ves fent, no hi ha pressa, només volia coordinar-nos, però guai el que vagis avançant i si vols li dono la repassada final :slight_smile: Ànims!

Bon dia! Moltes gràcies per l’acta :slight_smile: Se’m va passar linkar el document!!

https://cloud.anartist.org/f/2030824

Ara em poso a donar-li forma però sisi digues-me coses si tens idees de com agrupar redundàcies, vertebrar idees etc. i coordinem-nos! Vaig tirant i si no ja us ho mireu quan estigui més empaquetat. Gràcies per encaminar-ho ja allà i amb l’actaaa <3

1 'M'agrada'