[2n Moviment] Article Fairplayer b2b Mirlo

He fet un petit article sobre la presentacio de Fairplayer i Mirlo al segon moviment, es per el retorn conjunt desde La Instrumental afegiu-hi i editeu el que us sembli pertinent, o ho podeu comentar en aques fil i jo daqui uns dies ho consolido

Per context, b2b (back to back) es un terme q sutilitza quan 2 djs fan una actuació conjunta, punxant alhora i creant uma sessió de manera colaborativa, es per fer el joc de paraules q en el mon empresarial una empresa b2b es una empresa que ofereix seveis a altres empreses (business to business)

1 'M'agrada'

Moltes gràciees!

El text em sembla genial, l’únic que se m’acut és si tindria sentit parlar “d’un catàleg de Mirlo” enlloc de “a Mirlo”. Poso un exemple:

una artista que ha pujat la seva música a Mirlo pot anar al seu perfil i activar un selector on diu “Federated Streaming”.

Passar-ho a:

una artista que ha pujat la seva música a un catàleg amb Mirlo pot anar al seu perfil i activar un selector on diu “Federated Streaming”.

Ja sé que ara només hi ha mirlo.space, però volem crear l’imaginari que n’hi haurà més, de catàlegs de Mirlo, no?

Com veieu!

També potser estaria bé, si us ve de gust, presentar en un o dos paràgrefs les novetats de Fairplayer que es van anunciar.

PD: @MaciAc, si et sembla bé edito títol, etiquetes i categoria per posar-ho dins dels moviments.

1 'M'agrada'

Ja sé que ara només hi ha mirlo.space, però volem crear l’imaginari que n’hi haurà més, de catàlegs de Mirlo, no?

Pensava el mateix mentre ho escrivia, intento donar-li una volta… Pot ser interessant per també recordar la idea de que fairplayer.band és una instància de Fairplayer. Potser podria fer una comparació amb la tipiquissima teoria platonica de les idees i el mon visible (fairplayer.band i mirlo.space) i el mon de les idees (Fairplayer, Mirlo) nose xD

També potser estaria bé, si us ve de gust, presentar en un o dos paràgrefs les novetats de Fairplayer que es van anunciar.

Vaig fer una intro sobre això que no vaig acabar posant, si ho has trobat a faltar millor ho poso :slight_smile:

1 'M'agrada'